kolmapäev, 20. veebruar 2013

Lihtsalt triibuline

Esimese, nn kaltsuvaipade kudumise tutvumisseeria lõpetasin lihtsa  triibulise vaibaga. Esmapilgul vähe värve, kuid kokku lugedes sain siiski 6 erinevat tooni/värvi triipe.


1,09 x 0,67


3 kommentaari:

  1. Oi, kui ilusad. Et mu lemmikvärv on sinine, siis võid ise arvata, millised mulle kõige rohkem meeldisid, olgugi, et nende teiste värvikombinatsioonid on võibolla veel ilusamad, see peegelpilt on kuidagi eriti puhta näoga:) Kuidas ma küll imetlen neid naisi, kes telgedelt midagi ilusat välja võluvad. Tuleb välja, et Aalujate hulgas on neid päris palju :)

    VastaKustuta
  2. Oi-oi-oi kui ilusad! Tore uut kudujat kohata! Kuidas tunne on? Käärimisega tegeled ka ise? Sul on vist lihtteljed? Ruudulise vaiba mustrit tahad?
    Sellised kudujate kooskäimised on alati väga lahedad, annavad palju!

    VastaKustuta
  3. Tunne on fantastiline. Mulle väga meeldib. Ruudulise vaiba mustrit tahan küll. Igasuguseid mustreid tahaks. ;)
    Need esimesed teljed, kus kudusin, olid jah lihtteljed. Ise veel ei kääri. Ma nõnna noor ju alles. :D Vaibakudujana, ma mõtlen. ;)

    Tänud teile ilusate sõnade eest!

    VastaKustuta

helvele@gmail.com