neljapäev, 14. veebruar 2013

Kõige esimene triibuline


Mul on pööningul emapoolse pärandina saadud kangasteljed.
Mul on praegusel eluperioodil vaba aega rohkem kui kunagi varem.
Mul on kodus liiga palju riidekraami, mida ma enam kunagi ei kanna.
Mul on vajadus kodusesse majapidamisse saada mõned uued põrandavaibad. Eelistatult kaltsuvaibad.
Ma ei viitsi eriti kaubanduses ja laatadel käia, et just enda jaoks sobiva värvitonaalsuse ja pikkusega vaipu leida.
Seltsing Vaiba Liine tegutseb mu kodust 20,4 km kaugusel. Seal on koos fantastiline seltskond ja seltskonna eestvedaja Piret.

Kõige eelneva tulemusena olin Tohisoo mõisas kaks nädalat aktiivne vaibakuduja.

Allpool esitlen oma kõige esimest enda kootud kaltsuvaipa.

0,58 x  0,67 m




Värvid fotodel peaksid olema identsed värvidega pärisvaibakesel.
Mõõtudest on esimene pikkus, teine laius.

Beež materjal on ostetud Türilt vaibapoest, pruunid kaltsuribad lõikusin oma pere vanadest riietest.
Esimesel kudumisel tuli väga hoolega jälgida, et vaiba servad saaksid suhteliseltki ühtlased ja katsetasin ka triibumustri erinevate värvide esimese riba sissekudumise algust nii servast kui keskelt, et saada visuaalset ülevaadet.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

helvele@gmail.com